Broken River Moutain

10 oktober 2009 - Eungella, Australië

Goedemiddag allemaal,

Na een paar dagen geen internet is er eindelijk weer een bericht van ons.

We zijn naar Rockhamton gereden en dat was weer zo'n vijf uur sturen op een saaie weg, waar je moest oppassen anders viel je in slaap. Het hotel waar we zaten was perfect. Er begon ook wat te stinken uit de koffers bij ons, het werd hoogtijd dat de was werd gedaan. Onze vuile was, was niet het enige wat stonk we hebben daar erg veel last gehad van de bush branden en dat was te ruiken.

We hebben een beetje gekke dag achter de kiezen. We zitten in een god verlaten oort op 1200 meter hoogte met een stijgings percentage van 12%

We zijn mee gevraagd met een stel aussies (20 man) dat was echt heel gaaf we zijn wezen vliegen maar dan aan een staal kabel door de bush en de flying foks en dat bij 30 graden. We hebben het overleeft en de staal kabel ook. 's middags zijn we wezen eten in een pub met zijn allen. En daarna om de lunch te laten verteren een waanzinnige wandeling wat lekker om hoog ging. Maar dat was het zeker waard al dat zweten. 's Avonds werden we gevraagd of we bij hun aan tafel mee wilde eten dat doe je dan. Helaas moeten we ook gaan karaoken ik ben bang dat alle ruiten er uit vliegen als wij onze mondjes open doen. Morgen vertrekken we weer en dan gaan we naar het mooiste stukje van de reis White Sunday island.

We gaan nu zingen ik zet nog even snel wat foto's van vandaag er op en dan zien jullie wat we gedaan hebben.

Groeten Arno & Karin

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. har&von:
    heeee die hoi!

zo zeg, stoer hoor ;) met die staalkabel. ik zag echte spierballen! volgens mij hebben jullie 't wel naar je zin! mooie foto's hoor, kunnen we hier inderdaad ook meegenieten!

(voor mij is hier ietsie dichter bij jullie dan twee dagen geleden :) - ik zit nu in India).

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie het mooiste deel van de reis noemen!

groetjes en goeie reis!
  2. yvonne:
    hoi die hoi,

Super leuke foto's.

Karin, ik denk dat je de vleermuizen wel spannend vond?
    Ik wacht de volgende foto's af

groetjes

Yvonne
  3. ma:
    hOI lUITJES,

MAILTJE NUMMER 3

lEUKE FOTO'S LIJKT MIJ VRESELIJK ENG AAN ZOO'N DUN STAALDRAADJE, MAAR WEL EEN UITDAGING.

GROETJES VAN MA EN DE GROETJES VAN PA
  4. Pietje van Rietje:
    12 oktober 2009
    Wat een gave foto's. Stoer hoor jullie in die kabelbaan was het erg hoog?
    Geniet er maar van!
  5. Mireille:
    12 oktober 2009
    Wel gaaf even vliegen aan een kabeltje.
    Wat was dat voor wrak op die foto in Fraser island?

Groetjes.